Gå upp någon gång då!

Ja ja, jag kommer, är så trött bara.

Får återigen höra: Gå upp någon gång då! Gå upp.

JAAAAAAAA ok, ok, tänker jag för mig själv och går upp efter att ha legat kvar i en halvtimme.... och försökt att göra tankeöverföring på barnen - lek med lego, lek med lego, lek med lego, men det är så varmt här och jag vill bara sova.

Smulan och Lilleman är i full gång redan och det är bara att gå upp och göra frukost. Nu ska jag försöka ladda och pricka av sak för sak på att-göra-listan.
Den är bra har jag kommit på.
Jag ser vad jag ska göra och behöver inte gå och tänka på allt.


Vill bara tacka er alla underbara läsare som tar sig tid och finns här. Jag blir glad när jag tittar in här, ni värmer i vinterkylan.

Nu ska jag snabbt rodda om här och ge mig ut. Återkommer senare för lite datatid och läsning hos er.
Kram!




Kommentarer
Postat av: Sussi

Att-göra-listor ärju perfekt.Synd bara att jag oftast är så förvirrad att jag glömmer vad jag ska skriva på den!! =P

2009-12-19 @ 10:55:54
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0