Bilder, bilder..

Åh vad jag är sugen på att se bilder från bröllopet.

Men det var ju inte liksom läge att själv springa omkring med en kamera... Men de kommer nog snart inom kort. Min syster delade även ut kuvert med adress och skiva i så det kanske kommer lite kort från gäster också.
Annars hade jag min privata fotograf Pernilla som ställde upp som en hjältinna runt mig hela dagen med ett och annat. Det blev lite ombyte på barn och lite så.
Jösses vilken tur att ni fanns där med oss. Jag och F vet inte hur vi hade klarat ut allt annars.

Nu är vi i alla fall hemma igen..
Tänk att livet fortsatte precis som vanligt  =)

Men det känns väldigt bra. Det var verkligen en fantastisk dag. Helt perfekt.
Åhhhhhhh...
..
..
..

Ok.. tillbaka till städningen...

Kommentarer
Postat av: Antons mamma !

Jag har mailat på din "jobbmail"

2009-06-04 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0