Oj då.. facebook..

Jag blev visst medlem på något sätt. Hade inte tänkt det. Jag tror jag blev övertalad, eller så övertalade jag någon...
Vet inte.
Känns kul i alla fall.
Jag är just nu en två barnsmamma som gör allt under konstant trötthetskänsla.

Men vi hade ett helt underbart 3-års kalas för lilla Smulan.
Det blev så lyckat!
Mycket fina presenter blev det, bland annat ett cykel som hon genast cyklade iväg på.. helt otroligt, inte behövde vi öva där inte, en sparkcykel, gungställning, puzzel, en helt ljuvlig tröja som mamma hade stickat och lite annat smått och gått.

Bilder kommer om jag får.. ehh... ni vet, lite tid över så att säga..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh det var ju för väl att du ÄNTLIGEN blev en facebookare !!!!!!

2009-06-13 @ 18:35:46
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0