Brandbil och tandvärk

Jag har fått en akuttid idag.
Kan någon följa med mig och hålla mig i handen? Jag har en obotlig tandläkarskräck.
Håll tummarna i alla fall...
Jag tror helt säkert att jag någon gång kommer svimma av chock när jag är där. Har inte hänt än, men det kommer, det kommer.

Igår var vi ute på äventyr vill jag säga.
Vi åkte brandbil, vet inte vem som var gladast, jag eller Smulan. Tack, ni som ordnade detta för oss!

 
Framtida brandman kanske =)

Nu ska jag ladda inför mitt tandläkarbesök.
AHHHHHHHHHHHH


Kommentarer
Postat av: Catta

Lycka till! Jag tänker på dig! Du får gärna skicka bilder från igår om du har några. Kramar

2009-11-10 @ 10:24:12
Postat av: Lii & William

Åh, din stackare! Hoppas det går bra hos tandläkaren.

Jag har också tandläkarskräck och klarar inte ens av att gå själv.



Söt liten brandman på bilden ;0)

2009-11-10 @ 10:41:46
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Ingela

Men Ida då! Inte ska du behöva vara så rädd för tandläkaren! Låter som om du har en elak sådan eftersom du är så rädd? Jag kan tipsa om min,hon är verkligen jättesnäll!Sen att man har konstant "ståpäls" när hon slipar och putsar och fejar,plus att man omedvetet ligger som en spänd stålfjäder i stolen är ju en helt annan sak... Min mamma brukade säga att hon hellre föder barn än att gå till tandläkaren,är du benägen att hålla med henne där eller va??

2009-11-10 @ 11:41:36
Postat av: Johanna

Lovar tänka på dig! Tyvärr kan jag inte säga några hjälpande ord för jag har själv extrem skräck för tandläkare. Men se det som att du inte är ensam i din båt. Jag är med dig. Kram

2009-11-10 @ 19:35:09
URL: http://minlillabubbla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0