Ibland blir jag så stolt

Jag är stoltast i världen.
Min lilla Smula kan göra en gubbe!

Det är helt otroligt. Fattar ni vilket steg i utveckling. Strunt samma när den kommer. Men oj vad häftigt när den väl tar ett steg uppför stegen. Eller tar ett steg. Men utvecklingen alltså.  
Nu pratar jag bara på, men ni förstår. Det är något speciellt när ens barn utvecklas.

Och nu gör hon gubbar. Kan ni tänka er.
Jag är så stolt.
Vill rama in. Vill spara.
Vill minnas för alltid.

Vem är det frågar jag?
Smulan svarar stolt; Pappa och Lilleman.

Jag: "Åhhhhhh"
Tänker spara. Tänker rama in.


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Gu vad häftift ! I söndags gjorde Thea sin första gubbe:) Har dom snackat ihop sig tro.

2009-11-05 @ 14:40:38
Postat av: Jenny G

Man har rätt att vara stolt över sina barn, det är ialla fall det bästa jag har gjort. Spara oh rama in så mycket du kan, tänk snart är de stora.

2009-11-05 @ 15:02:10
Postat av: Jenny G

Man har rätt att vara stolt över sina barn. Det är alla fall det bästa jag har gjort. Spara och rama in så mycket du orkar, tänk snart är de stora.

2009-11-05 @ 15:03:23
Postat av: Pernilla

Åhhh vad fin

Hon är ett underbarn jag lovar !!!

SÅ ser mina gubbar ut NU.....

Ingen av mina är ett dugg intresserade av att rita...morrar

Om Musen ritar en teckning till mig blir det ett vitt papper med ett kryss i ena hörnet..

Men det är aldrig han som gjort dem..

Det är en hemlig pirat som gjort en skattkarta...

2009-11-05 @ 20:50:50
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0