Tack!, och två tre steg

Nu är vi hemma igen och jag möts av så många och fina kommentarer har på bloggen. Jag är så glad, tack snälla ni. 

Nu är kvällsmaten avklarad och vi har packat upp det mesta. Det är full rulle på barnen, de tyckte nog det var skönt att komma hem. Men vilken helg vi har haft, det har varit helt galet kul.

Nätterna har väl varit så där, men det hade vi väl räknat med, men jag hade faktiskt en liten dröm om att det skulle kanske ske ett mirakel och barnen skulle sova hela natten eftersom det blev ett miljöombyte. Men ack så fel jag hade. Smulan har drömt sina mardrömmar och Lilleman har haft alla sina sedvanliga uppvaknanden. Men på något sätt har det inte berört oss mer.
Kanske var det för det fina rummet, de ljuvliga frukostarna vi hade, (utan krångel, hör och häpna) lite shopping och ett jätte roligt äventyr på badet i Jkp.

Vi återkommer snart igen, var så säker.

Och vet ni vad?
Jo, Lilleman tog sina första steg i Jönköping. Nu övar han hej villt med några omkullramlingar här och där, men det dröjer nog inte många dagar till innan har får riktigt kläm på det.

0-3c17f210a1b800cc5ca65f77c97cef4f.png
(bättre bild i morgon när kameran är laddad..)

Sen till där med mössa och halsduk. Jag skulle jätte gärna ta beställning, allvarligt. Men grejen är att jag improviserar hela tiden. Visst har jag mönster ibland, men Smulans senaste utstyrsel har jag hittat på helt själv. Så jag tror inte att jag kan göra två likadana.
Men annars är det bara att beställa =) Säg bara vad ni vill ha, färg och form, eller kolla mönster på Internet så kan jag säkert fixa.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Duktig Kille !!!!

Killar har en tendens att vara tidiga..

Milo var knappt 9 månader..

Nästa resa ni gör är väl till de sydligare breddragerna som typ Kristianstad ler

2009-11-22 @ 19:51:02
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vad roligt att han snart går. På onsdag har vi nog en kille som går och en tjej som kryper. Ha det bra och hoppas på bättre nätter nu.

2009-11-22 @ 20:47:33
Postat av: DJ

Men vad spännande! Hur kul som helst när de börjar gå ju!

2009-11-22 @ 21:53:44
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Vickan

åååh! detta vill man ju vara med om..:) vi hörs imorn;)

2009-11-22 @ 22:01:06
Postat av: Sofie

Gud vad roligt med att han tog sina första steg :D Då kommer det vara ännu mera full rulle nu ;) Ha en kanon måndag, kram ps. ska tänka på det där med beställning :)

2009-11-23 @ 06:33:24
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Syrran Main

Häftigt, heja Filip!

2009-11-23 @ 13:37:44
Postat av: Maja

Åhh vad roligt!!! Jösses vad stor han blivit, tycker han nyss föddes...

2009-11-23 @ 22:14:11
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0