Avslöjad

Någon lånade min kamera ikväll..

Tyvärr avslöjades "denna någon" då hon kom med på bild =)



Tack Vickan för ikväll, du gör mitt liv lättare ;)

Fast det här med att jag låser in mig i ett speciellt rum, pga av att man vill passa på att "gå" själv när man kan, så får vi jobba på det. Jag hörde Smulan ropa "mamma" minst 2 gånger under tiden. Var jag borta i ca 10 sek kanske, visst jag är snabb (det har man liksom lärt sig på vägen) men skulle jag kanske kunna få dessa 10 sek själv nästa gång, ok!?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Näää du det där rummet är verkligen ingen plats man får vara själv på..

ALLA brukar tränga in sig samtidigt som mig.. Och HUNDEN....

Sen är de bara där och glor på mig....

Och OM man skulle ta sig dit nån gång UTAN att de ser en...

Då börjar jagandet..

MAMMA !!!!

Mamma !!!?????

(barnensröster)

Var är MAMMA ??

(Pappans röst)

Så näääää ingen ensamhet där inte..

2009-10-22 @ 22:25:40
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Vickan

haha! fan Ida.. jag glömde ta bort;) nää.. de var nog när jag försökte få Filip på bättre humör och jag har för mig att de gick:) Tack själv för idag, alltid kul när vi ses! Ses imorn igen! haha.. Kraam

2009-10-22 @ 22:46:19
Postat av: Vickan

ps. nästa gång ska du få 20 sek på dig på "dedär" stället;) ds.

2009-10-22 @ 22:47:47
Postat av: Ingela

Blir man världsmästare eller inte på att få "saker o ting" gjorda som småbarnsmamma? Men ha tålamod,din tid kommer om några år! Jag säger inte hur många....

2009-10-23 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0