Det kom ett paket

Och i låg det här:

Det är så fint, precis som jag ville ha det med mina barns namn.

Det är ingen mindre än Pernilla som är i farten igen.
Alltså, jag skulle beställa, men jag ville dubbelkolla med henne innan och det resulterade i att jag glömde beställa, sen kom det i allafall. (skäms)
Du min vän, helt underbara vän, varför bor du så långt bort.
Men jag kan också vara lurig... mer om det sen.

Pernilla säljer sina underbara smycken på Signerat.se

Hon kan även det här med foto också.
Pernilla var nämligen min fotograf vid vårat bröllop och tog många underbara minnen åt oss under hela dagen.

Det var så roligt, vi träffades för första gången den dagen, men det kändes som om vi alltid känt varandra.

Men tillbaka till smycket, för att återgällda detta vill jag hitta på något kul. Vad sägs om något snyggt retro tyg som jag kan skicka ner, hon syr nämligen barnkläder också.
Hon är så bra på så många saker! Kanske kan beställa några kläder nu när jag ändå är i farten. Hm....

Och tanka bilen, det är hon expert på..
Oj, det skrev jag visst, trodde bara jag tänkte det.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhhhhh snyft du är världen underbaraste....

Utom det sista.....

Morr.....

Ja fast vi bara träffats en gång och på en mycket hektisk dag känns det som om vi varit vänner för alltid...

Och för några veckor sedan när allt var nattsvart för mig och du skrev.. Jag sätter mig i bilen och kommer direkt...

DÅ fick du allt att vända för mig.

Jag visste att jag hade enormt stöd..

Tusen tack IDA för att du finns..

Och att du gör massor av reklam för mig...

2009-10-08 @ 20:59:21
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Men duuu jag är faktiskt inte sååå bra på att sy...

Det blir ganska snett och vingt..

Jag visar bara upp de få plagg jag faktiskt lyckats med....

2009-10-08 @ 21:01:50
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: maja

Haha vad roliga ni är;-)

Pernilla är nog bara blygsam för hennes grejer ser jättefina ut. Och vad fina ni är på bröllopsbilderna!

2009-10-09 @ 08:04:51
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Ida

Men det går jätte bra att skicka ett plagg du lyckats med!

Du är värld all uppmärksamhet =)

2009-10-09 @ 09:32:25
URL: http://galetfamijeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0