Draft: Sept. 22, 2009

Tittade in här och tänkte passa på att skriva något kul när jag ändå fick lite tid. Lilleman sover, Smulan är hos en kompis. (Tack J för denna em.)

Men det blir inte så mycket positivt.
Känner mig mer tyngd.

Varför sover inte Lilleman, tyvärr har det inte blivit bra än, inte sämre, men inte bra.
Känner mig ledsen när han är ledsen på natten fast jag vet att jag gör rätt. Han somnar tillslut och sen sover han gott.
Men sen vaknar han igen, varför?
Varför sover han inte längre?

Nu tryter orken och lusten att göra saker pga tröttheten, det gör mig ledsen. Innan orkade jag alltid åka iväg och handla med barnen och göra massa ärenden. Men nu kan jag inte ens tänka mig att åka och handla utan att få ångest.

Hmmm.. telefonen ringer..

Jag svarar, men hinner redan se att det är från "Boxer"

"Hej, nej, vi är inte intresserad, jag vet att ni har ringt förut men vi har beslutat oss för att tacka nej, vi ser inte på TV, (när skulle vi göra de liksom), så tyvärr. Nej tack"

Han; "Jaha, men ok då. Ok. Ja men då vet jag"

"Ja precis" Va, gick det så lätt...

Han: "Ja men hej då då"

"Hej då.."

Och i bakgrunden står TV:n på och högljutt talade om att någon dålig såpopera står på..

Men vi klarar oss med Ettan, Tvåan och Fyran, och ja Sexan, vi tittar inte och om vi tittar är det för att komma på att vi är så trötta att vi istället går och lägger oss.

Och så är tiden ute, Lilleman har vaknat.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du ska ta det lugnt..

Försök vila de korta stunderna när han vilar.

Jag lovar det kommer att vända.

Men det kan ta tid..

Om det inte vänder av sig själv finns det knep att ta till...

Som inte är kul att genomföra men som faktiskt hjälper i slutet.

5 min metoden är inget kul men vi gjorde så med Milo och det funkade...

Jag grät mig igenom flera kvällar om nätter för det var så hmskt men det lyckades.....

Men som sagt det var för mig en sista utväg när jag bara inte orkade längre...

Stor kram..

2009-09-22 @ 18:52:24
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0