Vi minns Lillemans ankomst idag

Inte för att han firar något speciellt idag, utan mer därför att jag går igenom bilder för framkallning.

Ja jag VET, det är för bra för att vara sant, för att vara mig.
Nu är jag uppe i 2000 bilder som ska framkallas.. och då tar jag inte i.

Men till rubriken. 
Jag går igenom lite bilder från januari i år och hittar denna och minns.

Lilleman i systers knä på BB, endast en dag gammal.
Åh.....

Sen åker jag hem, F åker på kurs och jag tvättar sex tvättar tvätt.
Fem dagar senare slutar i feber och frossa, jo mjölkstockning väntar runt hörnet. Jag har aldrig varit så dålig, eller det kändes så då i alla fall. Men vi tog oss igenom det med.

Sen kom många mysiga myskvällar tills vi en månad senare flyttar till vårat nya hus.
Då vänder vi upp och ner på våran tillvaro. 

Till det vi nu kallar: renoveringskaos med småbarns liv.

I skrivande stund, leker Smulan och Lilleman i rummet bredvid, de skrattar, eller Lilleman kiknar av skratt till Smulans bus.
Känns härligt. De är i alla fall glada och lyckliga barn.
Vi är också glada, bara lite trötta liksom. 

Typ jätte trötta.
Och då tar jag inte i.

Nu väntar dragonkyckling och lördagsmys, det har Smulan beställt.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad duktig du är som går igenom bilderna. Det borde jag också ta tag i nu :)



Hoppas ni får en härlig söndag!

2009-09-27 @ 14:51:11
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Att minnas tillbaka är såå mysigt..

Då minns man tom det som var hemskt med glädje:-)

2009-09-27 @ 18:39:43
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Jenny

Visst är det underbart att titta tillbaka och minnas ibland, tänk var tiden går fort och så innehållsrikt ert 2009 varit.

Det låter jobbigt med 2000 kort, hoppas du får ordning på det.

2009-09-27 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0