Hemkommen..

0-347fea991ca2329f43b64a02a6f3a17a.png
Men vad hände.. Hur hamnade jag bland dessa hemska lakan...

Jag är nyss hemkommen från sjukhuset efter en rejäl migrän attack som inte vill ge med sig utan bara ökade i styrka tills jag inte klarade att ta hand om mig. Maken körde in mig och jag fick snabbt hjälp med en injektion i benet.
Tack och lov, jag var helt väck av smärta.
Fy attans.
Men nu är jag hemma och vilar ut och har laddat medicinskåpet med ampuller så nu ska detta inte kunna hända igen.
Det är något jag har drabbats av förut men aldrig så här illa.

Nu ska jag vila och virka mössor ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch, inte kul. Hatar migrän. Får numera ganska harmlösa om än jobbiga anfall. Värre var det i tonåren. Allra värst under första graviditeten. Fick ett under vecka nio då jag vaknade mitt i natten av att halva ansiktet var helt bortdomnat, känseln lika så och jag bara hyperventilerade, Trodde jag hade fått hjärnblödning då. Och aldrig har jag blivit så snabbt omhändertagen och undersökt på sjukhuset. Svensk vård är i alla fall riktigt bra när man verkligen behöver det.



Vila nu ordentligt hela helgen, betongkepsen brukar hänga kvar ett par dagar efter riktigt stora anfall.

2010-02-26 @ 19:16:08
URL: http://heltidspappa.blogg.se/
Postat av: Ingela

Stackars stackars dig! Vickan ringde och berättade, det måste ha varit fullständigt vidrigt! Hoppas du slipper såna anfall fortsättningsvis!

På tal om virkning så kommer garnet inte förrän på onsdag, men bättre sent än aldrig:)Krya på dig!!

2010-02-26 @ 20:07:02
Postat av: Jenny G

Stackarn, lova att höra av dig om du/ni vill ha hjälp med något. Ni vet att vi finns för er. Sköt om er så hör jag av mig, stor kram

2010-02-27 @ 00:10:05
Postat av: Maria

Ktya på dej vännen! kramar

2010-02-27 @ 06:40:15
URL: http://bondeliv.blogg.se/
Postat av: Jelly

Men fy, stackaren! Ta hand om dig nu och vila ordentligt! Kram!

2010-02-27 @ 07:17:22
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Lii

Åh, stackars!

Krya på dig och vila mycket!

2010-02-27 @ 08:57:53
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Catta

Gumman, vi tänker på Dig! Säg till om ni vill ha barnvakt eller behöver hjälp med något annat.

Ta det nu lugnt och återhämta dig ordentligt. Strunta i mössor och allt annat och VILA!!!! Doktorns order!

Kram :)

2010-02-27 @ 12:34:30
Postat av: Evelina M

Stackare, jag hörde talas om detta. Skönt att du är hemma och mår bättre!

OS-mössevirkning alltså, säg till om du behöver mer att göra! Hur snygg som helst ju, lägger gärna en beställning på en i några fina färger. ;) Kraaam

2010-02-27 @ 14:58:09
Postat av: Therese

Fy så hemskt! Krya på dig vännen.

Kramar Therese

2010-02-27 @ 15:20:57
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Men älskade hjärtat...

Bland de hemska lakanen vill man inte bo !!!!!

Migrän är ett otyg som borde förbjudas !!!

2010-02-27 @ 19:51:09
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0