Dags för en lott..

Barn i bilen, in med alla i garnaffären.

Jag varken hinner eller orkar lägga i en krona.. för att springa in med barnen i affären för att snabbt handla det garn jag är ute efter.

Väl inne i affären är Smulan och Lilleman i sitt esse men roar sig mest med leklådan, pust..

Men det tar lite tid och innan jag har betalt och försökt rädda vad som kan räddas i alla garnhyllor ifrån Lillemans händer är jag svettig och vill bara ut.

Vi lyckas tillslut och går mot bilen.
Jag sätter in ungarna och vem, vem kommer inte gåendes runt hörnet.

Jo, i egen hög person, parkeringsvakten.

Jag nickar lite fint och sätter mig i bilen och kör iväg.

Det hade kunnat bli dyrt garn den här gången.. jag gör nog inte om det. Hon kommer nog inte sent nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Tur !!!!!

Får nog snart beställa en vårmössa hos dig, omdu har lust, tid och ork.

2010-03-22 @ 20:05:43
Postat av: Ida

Jag har alltid lust =) Tid och ork kan diskuteras hahaha.

Beställ bara!

2010-03-22 @ 20:48:54
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Suss

Haha, vilken tur, hoppas verkligen du köpte en lott! =)

2010-03-22 @ 21:15:41
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/
Postat av: Jenny G

Återkommer !!!!

2010-03-22 @ 22:04:51
Postat av: Pernilla

Ha ha ha ha fnissar...

Det kunde lätt varit jag.....

Fast jag lär mig aldrig....

2010-03-23 @ 20:33:38
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0