Banankonflikt

Lyssnade på RixFM idag och häpnade över att att de hade snackat om "hur" man åt banan. Eller att man inte kunde äta på ett visst sätt för det kunde kopplas till något "annat"

Har aldrig slagit mig.
Frågan löd "hur äter du din banan" och den var ställd till Carina Berg. Hon skalade och bet i den. Medans då Sofia som är programledare sa att hon delade den i bitar, eller bröt av bitar och åt för att det inte skulle se ut som något annat.

Hur kan man göra den kopplingen, är jag ensam eller? Det har verkligen aldrig slagit mig att det skulle se dumt ut eller att man ska bryta av den och äta den.

Har ni?

Helt galet, nu kommer jag aldrig kunna äta en banan............
Kommer säkert sitta där och bryta av bitar istället för att "bita av toppen" som de så fint sa att många inte kunde göra på bussen....

Helt galet.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hörde också detta, suck... Börjar bli lite jobbigt med anspelningar på än det ena än det andra! Trött blir man !

2011-02-15 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0