Gissa min ålder..

Ja, hur gammal är jag, hur gammal skulle jag kunna vara?
Ni behöver inte gissa.
Jag är 30+.
Jag vill vara 30 och jag är inte många + över :) än..

Grejen är att häromdagen var jag inne på ett ATG ombud och skulle köpa en Harry boy. Det händer ibland att vi spelar på Harry boy eller gör en V75.
Men den här gången, vilket också var den första gången fick jag visa leg.
Själva grejen att visa leg och ha åldersgräns tycker jag är jätte bra, det är inte det.
Men jag, ser jag ut som 18?
Jag vill inte se ut som om jag skulle vara under 18?. Jag är stolt 30-åring.

Nej, nu ska "18-åringen" som är gift och har två barn börja packa och förbereda en tripp upp mot fjällen.


Kommentarer
Postat av: Frida (Loppan)

Håller med dig! Jag vill inte heller se ut som att jag är under 18 men gör det tydligen ibland då jag får visa leg trots att jag är som du 30 och lite +

2011-02-04 @ 13:04:56
URL: http://fridaloppan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0