Håll tummarna

Vi ska åka mot fjälltopparna snart och försöka oss på livet med skidor.
Vägen dit är lång.
Väldigt lång.
Speciellt med två små godingar.
Vi har tänkt att det är kanske dags att införskaffa två dvd till bilen så barnen kan titta på film.

Sagt och gjort.
Men nu fanns det inga i lager, varken på nätet eller i butik. Eller jo det fanns men inte det jag ville ha och hade siktat in mig på.
Varorna skulle finnas åter i lager ca 7 dgr innan vi åker.
Leveranstid 1-3 dgr efter att varan finns i lager.
Kan jag lita på detta?
Jag hoppas det.
Måtte de hinna komma innan vi åker...
Hålla tummarna.


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Lovar att hålla tummarna ! Det är en superinvenstering.

2011-01-25 @ 20:24:12
Postat av: jejje

håller oxå tummarna,det bästa som finns:)-vi köpte 2005,bra på fjällresor el.när vi åker söderut.Barnen brukar fråga hur långt det är kvar;-2 filmer........då vet de,o sitter nöja o tittar.Ha en trevlg resa/kram

2011-01-25 @ 22:01:54
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com
Postat av: Lii ~Williams mamma~

Bra investering.

Vi använder våran jättemycket!

Håller tummarna att ni får den i tid.

2011-01-26 @ 08:02:10
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Antons Mamma

Vi har oxå en men tyvärr så är den inte intressant mer än ca: 1timma sedan så ledsnar han :-( fast å andra sidan så kan man ju tjata liver ur farmor som så lämpligt satt vid han i 3 timmar till upp till Stockholm :-D

2011-01-26 @ 10:44:23
Postat av: Catta

Håller oxå tummarna! Ville ni låna takboxen?

2011-01-28 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0