Och vi har lördag

Ljudet av barnkanalen får mig att rymma ut till köket.. Tar med mig datorn för att få en liten stund över. Hinner precis sätte mig..

"mamma"
"MAMMA, kom!"

Hmm.. ja upp och hoppa igen och som jag trodde så hade Lilleman fått tag på dosan och ändrat till Text-tv.

Tillbaka till köket.

Nu känns det som om man är tillbaka sakta men säkert efter alla helger, skönt att det bara är lördag. Vi har haft några supermysiga dagar tillsammans med J & A från mina hemtrakter. Så lyckat.
Barnen har lekt från morgon och kväll.

Men nu sitter man här och undrar om jag skulle få ett ryck och ta tag i julen. Ska den ut, eller få vara kvar.

Ut eller få vara kvar?
Hmmm.....

Det blir soffläge med virknålen för att fundera klart.

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Låt den vara kvar, ta och virka ett tag ochs en är ni välkomna hit på mat.

2011-01-08 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0