Ahhhhhhhhhhhhhhh

Känner ni stressen.
Det är fredag.
Och jag är ledig idag.
Det är då man ska göra så mycket och få så mycket gjort.

Jag blir stressad över att bara tänka på att det är fredag. Det är så mycket som kan vara bra att ha gjort innan helgen.

Fredag betyder att det är snart helg för mig och det skulle vara bra att ha gjort det där du inte har hunnit med i veckan.
Nu byggs det på ännu mer.

Men sätt i gång då!
Jaaaaaaaaaaaa.

Till och med den nya Amelia tidningen som kom på brevlådan osar ångest och stress. Jag vill läsa men tanken på att sätta sig ner och bara läsa - får mina stresshormoner att gå upp i atomer.

AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: ME&MY

Inte stressa! Gå och köp en bukett blommor till dig själv och ett gott vin till kvällen och njuuut ist! Sopa dammråttorna under mattan bara!

2011-03-04 @ 16:33:36
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tänk efter... vad är det för hemskt som kan hända om du inte gör allt det där som du känner att du måste? Inte ett smack! Sätt dig i soffan med din Amelia och koppla av! Du kanske skulle testa det nån gång :)Du har bara ett liv!

2011-03-04 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0