Allas våran Eric Saade

Vilken mysig helg vi haft.
Nära och kära.
Och Melodifestivalen, vilken jag tyckte var riktigt bra, bättre än på många år.

Sen har allas våran Eric flyttat hem till många barnfamiljer med låten Popular.

Min två små bustroll stod upp, dansade och spelade luftgitarr igenom hela låten. De hejade på många men när Eric kom ut på scenen och sjöng så jublade de i kör. 

Lilleman utbrister: "min manboy" och bryter sig loss från min famn för att stå framför Tv:n och dansa. 

Smulan somnade strax innan vinnarlåten skulle utses men Lilleman var tapper. 
Jag måste även medge att Eric gör en härlig show och låten är helt värd att gå vidare. 

Så när äntligen Eric Saade utses till vinnare och han går upp på scenen för att sjunga en gång till sitter Lilleman, något tröttare men säger ändå: "nu kör vi, mamma, yes!"

Och jag kan inte annat än hålla med honom. 
Tyskland- here we come.  


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha ha ha! Ni MÅSTE ju bara ta er ner till Tyskland och se finalen på plats! Risken e ju förstås att Filip rusar upp på scenen och spelar luftgitarr bredvid Eric Saade :)

2011-03-13 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0