Gardiner på plats.. med lite hjälp

Nu har vi vinkat av mormor på tågstationen igen med en liten Lilleman i tårar som vill åka också åka tåg.

Mormor får mig att sätta fart på saker och ting. Ni vet den där sista lilla kicken att få saker gjort och framför allt färdigt. Nu när köket snart är står klart ville jag få upp nya gardiner och piffa till det lite fint. Men med noll energi så var det tur att mamma var här och sparkade mig i baken. Nu hänger det fina gardiner och de är uppsydda och färdiga, strukna och fina.
Härligt, nu fattas bara en liten lampa i fönstret så skulle det vara komplett.. och fläkten.. listerna och ja lite smått och gått.
Men det tar sig.

Dagens kom ihåg:
Lägg aldrig ifrån dig husnyckeln inomhus, dörren går i lås när du stänger den och du kan bli utelås... jag säger inget mer.



Kommentarer
Postat av: Linda

å, har ni gjort om köket? BILD BILD :-)

2011-05-05 @ 08:10:47
Postat av: maja

ååå för att apa efter föregående talare: bild? Skänt att ha nån som sparkar på en ibland, skulle också behöva det!

2011-05-05 @ 08:54:37
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0