Mors dag och helgen i korthet

Helgen går fort, men känner ändå nu när jag sitter här och räkningarna är betalda att vi har hunnit med mycket.

Jag har börjat på tennis, det var väldigt roligt. Sen har vi hämtat min mor på tåget vilket var ett litet äventyr för barnen då vi mötte upp en station tidigare och följde med sista biten på tåget. Lilleman tyckte det var väldigt spännande, det var nämligen första gången han åkte tåg.

Lördagkvällen smet vi ut och passade på att vara lite barnlediga. Det blev mat och fotboll, med vänner. Mycket trevligt. 

Söndagen firade mina barn mig med paket och vi bakade en tårta som tyvärr såg godare ut än den var.. jag som brukar lyckas med tårta.. vad hände? 
Sen har vi målat och målat, slipat och målat lite till.
Gräset blev klippt. 

Mycket bus och lek har det blivit med mormor så när kvällen inföll sig så somnade båda snabbt och gott. 

Nu ska jag ta kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken underbar helg du haft.

Själv har jag jobbat. Men det var underbart det också ;)

Kram på dig!

2011-05-30 @ 08:43:35
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0