Tennis..

Jag spelar tennis.

Visste ni det?

Det visste knappt jag med haha.
Men det gör jag. I somras dammade jag av minnet av en sommarkurs för mer än tio år sedan och intog tennisbanan igen.

Ett gäng på 8 glada tjejer som tränade varje lördag morgon.
Nu skördar vi frukten av allt slit. Det var blod, svett och tårar. Bokstavligt talat. Eller tårar vet jag inte, men blod.

Kolla bara mitt snygga ögonbryn, laddade lite för bra inför ett forehand slag.. och tja, det small som sagt. Men med lite tejp så fixade det sig. Som tur var hamnade slaget längsmed ögonbrynet så idag syns det knappt.



Men i alla fall.
Nu kör vi dubbel på söndagar.
Det är så kul!

Vi har MYCKET kvar att lära, men skit vad skoj det är.
Det är ju huvudsaken :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Då får man se dig i Båstad nästa sommar !:)

( Du kommer nog att få lite extra fin ögonskugga om nån dag!)

2011-10-02 @ 15:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0