Dagen efter..

Ja det vore en lögn att säga att jag inte känner mig trött ;)

Lite krämpor här och där efter en mycket lyckad utekväll, men det är som det ska vara efter en natt på dansgolvet. En super lyckad fest får jag säga.
Höjdpunkten var att lyssna på R.P.M som hade en återförening. Så jäkla bra gjort! (mycket stolt över maken min som stod för sången)

Ett barnkalas stod på schemat idag, annars är det en väldigt lugn söndag. Återhämtning pågår för fullt och jag tror det blir hämtmat ikväll.



Bild från gårdagens repning inför kvällen.

Ha en skön söndag!





Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul! Var spelade dom nånstans?

2011-09-18 @ 17:33:29
Postat av: Ida

Det var på Ocean :)

2011-09-18 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0