Jag andas ut..

Sitter i soffan och känner hur jag börjar släppa på stressen..?
Varför vet jag inte..

Yoga känslan från igår håll tyvärr inte i sig så länge.

Kanske för att förkylningen vägrar släppa taget.
Det är mycket som händer just nu. Roliga saker men de hopar sig och har en tendens till att komma samtidigt.

Har även en Stockholms resa inbokad. Vi ska ställa ut på mässa med jobbet som ska bli super kul. Så det är mycket i görningen. Men som sagt, roliga saker som tur är.

Möblerade om i barnens rum igen, vilket resulterade i mycket lek på rummet. Ska komma ihåg det när de är rastlösa och bara tjatar om barnkanalen och påpekar att det finns inget att göra. Vill inte leka med något.
Möblera om och de upptäcker alla leksaker på nytt.

Annars när tiden finns nu på senkvällarna så har jag... och just det, det har ju blivit höst. Vilket jag vill eller inte. Det regnar och regnar, vi har så mycket kvar ute att göra så bara det att det fortsätter att regna dag ut och dag in gör mig nog lite stressad.

Men i alla fall. På sena kvällar framför TV´n växer lite nya ideér fram, jag jobbar på lite nya modellar av mössor och annat som jag kanske visar upp framöver.

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Jenny G

Vi får nog möblera om här hemma, så fort vi kommer innanför dörren på eftermiddagen börjar tjatet om barnkanal och riskaka.

2011-09-07 @ 21:36:43
Postat av: Ida

Aaaaa ja det glömde jag. Riskaka. Det ordet används ofta här med :)

2011-09-08 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0