Packar väskan..

Jaha, då packar man väskan. Själv.
Inga barn.
Känns lite konstigt.

Men det ska bli riktigt kul och intressanta dagar i huvudstaden.
Så orkanen Katia gör bäst i att hålla sig borta från mig!

Det ska bli mässa från morgon till kväll så jag kommer nog inte se så mycket av Stockholm. Lite shopping hade inte varit helt fel, men det får bli en helt annan resa.
Skulle vilja göra Stockholm riktigt ordentligt någon gång. Ha mycket tid och mycket pengar :) Bo mitt i centrum och prova på det mesta från Gröna Lund till shopping, äta gott och se mig omkring.
Ja ja.. det får bli en annan gång som sagt.

Nu ska här fejas lite till..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter kul att åka till Stockholm men jobba på mässa är ingen lek minsann!Ska du sälja fundament ?:)

2011-09-12 @ 22:34:40
Postat av: Anonym

Ja, typ.. sälja in vårat koncept att bygga i alla fall :)

2011-09-13 @ 07:27:03
Postat av: Åsa Kinnunen

Kör hårt syster och jag är övertygad att du kommer charma Stockholmarna....

ha en trevlig resa kram

2011-09-13 @ 08:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0