Hon sa vadå?

Vi har en vana/ovana att alltid kommentera eller påpeka mycket det vi ser på tv.
Bra och dåligt, utseende och kläder.

Har nog inte tänkt så mycket på det tills ikväll då vi tittar på "Kvällen är din" (ja det finns inte mycket att välja på denna lördag..)
Då helt plötsligt säger Smulan: "han sjunger väldigt bra men ser inte så roligt ut att titta på.." (det är då Darin som står på scen)
En av väldigt få små idoler som dissar honom hihi.

Men skämt å sido, blir lite rädd ibland över hur vi vuxna för över båda bra och dåliga sidor på vara barn.

Men men..

Det har varit en mysig lördag som nu är till ända, grejat med lite av varje. Magen börjar bli tung och ryggen värker tyvärr mer och mer. Kommer på mig själv över att jag tar fler och fler små pauser var som helst bara en stol är inom synhåll.

Börjar räkna ner veckorna nu, men kan ändå inte få känslan över att det är långt kvar. Vet att jag upplevde den sista veckan med Lilleman som en månad minst :)
Bara att försöka njuta och ha tålamod.. Jag vet ju hur snabbt tiden sen springer i väg :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Nar ar det beraknat?? kramar vore kul med skype snart???

2012-04-29 @ 03:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0