Tillbaka till där allt började..

Ja då sitter vi i det lilla huset som jag bodde i när jag träffade maken min i för 7 år sedan.

Min bror bor nämligen där nu och inför min systersons 18-årsdag har vi lånat huset.
Ja jösses, han fyller 18 år!!
Minns när han bara var en liten bebis.. Låter klyschit men så är det :)

Känns i alla fall väldigt mysigt att vara tillbaka. Barnen är nerbäddade och vi tar igen oss efter resan och en god kopp kaffe och mys hos syster Å.

I morgon väntar kalas och det ska bli så roligt att träffa alla syskon och syskonbarn :)

Önskar er en god kväll och helg!



Kommentarer
Postat av: Åsa Kinnunen

Så mysigt att ni är här, kraaaam

2012-04-15 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0