En sommardag när den är som bäst..

Sovmorgon, jo man tackar. Det är bara att passa på när tillfälle ges.

Idag har varit en väldigt lugn dag men vilket  var nödvändigt då vi fick tillfälle att gå iväg på en liten fest igår. Mormor är här så vi smet iväg och grillade med goda vänner. Härligt att få klä upp sig lite och bara vara med mannen sin.

 

Vi har myst på altan och spelat uno, ungarna har lärt sig snabbt nu så det gäller att se upp. Nu klår hon mig med bravur.

 

Ni kanske undrar över kortet med skon. Jo, de skorna hade jag på mig under hela dagen när vi var i Vimmerby. Klantigt, jo jag vet. Glömmer man att byta vid bilen och inte ids att gå ut senare och byta då får man lida pin. Fast det gick väldigt bra ändå, öm var jag på kvällen, det kan jag inte påstå annat. Men inga skavsår och det var ju inte dåligt.

 

Hej hopp!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som en prinsessa! Så vacker! Du är sååå fin i dina lockar. Hade det varit jag hade jag haft det sådär jämt. Men det är ju jag. ;-)

2012-08-05 @ 22:26:06
Postat av: Ida

haha, ja tack! Visst är det så, men det är väl konstigt, att man vill ha rakt om man har lockigt och tvärtom :)

2012-08-06 @ 10:27:46
Postat av: johanna

kul läsning och så fina kort!!! du är så vacker Ida, mother of three =)))

puss, syns snart ju!!!

2012-08-07 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0