Bröd och pyssel..

Gick upp tidigt idag, ja inte frivilligt men efter att en efter en liten trollunge vaknade så knatade jag mig upp :)
Fick för mig att jag skulle baka lite frukostbröd och överraska maken som fick lite sovmorgon. Sagt och gjort. Hittade ett snabbt och smidigt recept på tunnbröd med bakpulver. Så smidigt då man inte behöver jäsa degen utan kan baka direkt.
Me like!
(Googla på tunnbröd med bakpulver så kommer massa recept)

Efter lite julklappsinköp åkte vi till vänner och gjorde traditionsenligt smällkarameller. Så fina och barnen hade superkul! Mycket lek och bus och god mat.

Nu ska jag sova. Som jag längtar efter min kudde. Inatt hoppas jag inte min älskade Smulan kommer utan får sova gott. Den där julkalendern ställer till det lite för henne. Inte kul med mardrömmar, men samtidigt älskar hon den och måste se den :) ja ja, det blir nog bra.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Åsa Kinnunen

Mumma vad gott det ser ut, det blir jag sugen på att baka :)

2012-12-17 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0