Hej då vinterland..

Vi lämnade fjällen som Smulan sa och kom hem till barmark nu när vi åkte hem.
20 mil emellan. Helt overkligt.
Men så kul vi haft!

Åkt pulka, julmarknad, frusna fötter och röda kinder. Vi har fått en stor dos av snö och vinterland :)
Riktigt häftigt.

Jag fick även känna på livet som ensam med tre barn. Ja ensam var jag inte då jag hade hjälp överallt men ändå. Maken var på svensexa så vi åkte upp själva då alternativet att missa årets grötfest med släkten var något jag och barnen inte ville. Vilken tur vi åkte sen, tänk att vi även fick detta vinterland på köpet.

Men jag kände ofta att jag saknade två händer till. Det är skönt att vara två. Det är stort ansvar. Att köra bil så länge frestar också på. Tur att barnen tycker om att åka bil :)

Nu myser vi i soffan och njuter över att vara hemma och tillsammans :)


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Vilken tur att ni inte skulle köra hem idag! Kaos på E6 hör man ju på radion hela tiden.... Usch !

2012-12-03 @ 10:51:41
Postat av: Malin

Vi saknar er, det är tomt i vårt hus:-( Kramiz

2012-12-03 @ 22:23:13
Postat av: johanna

ja, vilken tajming =)
snart syns vi igen!
varma kramar

2012-12-04 @ 06:56:59
Postat av: Åsa Kinnunen

Saknar er såååå...... Kram
som sagt snart ses vi igen!!!! <3

2012-12-04 @ 13:35:06
Postat av: Åsa Kinnunen

Saknar er såååå...... Kram
som sagt snart ses vi igen!!!! <3

2012-12-04 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0