Dagens Magbild. 

img_4024 (MMS)

Ja jösses vad tiden går, ändå känns det som en evighet kvar..  Men halvvägs, det är inte illa. Fast det är tur att det är ett tag kvar för jag är inte  redo. Trots två barn innan känner jag mig nästan skräckslagen inför förlossningen. Jätte konstigt då jag har haft lätta förlossningar. Ja, lätta och lätta men ändå. Snabba på ett sätt, fast kanske lite för intensiva. Är nog rädd kanske att det ska gå för fort.  Kommer jag hinna in?  Ville rymma när jag fick lilleman, trodde inte jag skulle fixa det. Men 20 min senare var det klart.  Ja ja, jag har ju lite tid kvar att förbereda mig på.  Jag kommer liksom inte undan.


Kommentarer
Postat av: Catta

Fina fina du! Det kommer gå jättebra :)

2012-01-27 @ 22:36:54
Postat av: Maria

Åh va härligt, det kommer gå så jättebra :) Du är supermorsan eller vad var de grabben sa ;)

2012-01-28 @ 07:59:11
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/
Postat av: Ingela Mobjer

Går ju liksom inte att ångra sig :) När jag kom in andra och tredje gången och kände alla dofter (lukter :) ) så visste jag exakt hur det skulle kännas!

Det kommer att gå hur bra som helst, plopp bara så är det klart !

2012-01-28 @ 09:40:19
Postat av: Vickan

jag tycker de kan gå fort så jag får mysa med bebis;) helst nästa helg om det går=)

2012-01-28 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0