Febrig liten kille..

img_5559 (MMS)

Natten var väl inte riktig som jag hade hoppats. Men när var den det? Vi är ganska vana vid många uppvaknanden, allt från hosta, mardrömmar till växtvärk. Men nu när jag tänker tillbaka så var det kanske inte riktigt som det brukar och när lillkillen inte ville ha sin välling slår det en larmklocka hos mig. Men ändå, det finns många gånger han inte har druckit upp den. Inget konstigt med det. Så det blev till att göra sig färdig och klar för jobb och förskola. Vi var på väg ut genom hallen och tyckte ändå att han verkade lite gnällig. Men.. hur många gånger har man inte haft morgontrötta barn på morgonen. Men.. något fick mig ändå att känna på pannan. Feber? Mycket riktigt. Det var bara att vända i hallen och gå in igen. Så nu ligger vi här i soffan och hoppas på en kortvarig feber.


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men usch då! Stackars! Hoppas han kryar sig snabbt!



Kramar

2012-01-23 @ 10:28:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Åsa Nilsson Kinnunen

Hej svejs

hoppas det inte blir något mer, bra om det kommer nu och inte V6



kram kram

2012-01-23 @ 10:48:25
Postat av: Lii

Visst är det väl typiskt :( Hoppas att febern är borta nu och att lilleman mår bättre.



Kram

2012-01-23 @ 18:35:06
URL: http://lii76.com
Postat av: Ingela Mobjer

Stackars Fille... Det går nog snart över:) Vi är också varma fast det beror på en brännande sol på Phu Quoc, en liten ö utanför Vietnam :)



Kram till er!

2012-01-24 @ 03:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0