Nu så!

(Nu funkar det! Blogg-appen till mobilen fungerar igen. Så nu ska det bli lite lättare att uppdatera igen.) Ligger i sängen bredvid lilltösen och väntar på att hon ska somna in ordentligt. Vi har nämligen precis kommit hem från en mysig jobbsammankomst. Mycket lyckat. Det är så fantastiskt att få ligga här och se henne somna in. Jag kan inte se mig mätt på henne. Det är så mycket kärlek. Så liten, så liten. Innan smög jag mig även in till Lilleman och Smulan och pussade dem godnatt. Det är något speciellt att titta på sina barn när de sover. Det är så rofyllt. De är så stolta över sin lillasyster. När vi ibland har varit iväg och kommer hem igen så är det först hon som får en kram och sen jag. Nej, nu måste även jag somna. Bäst att passa på nu när även den minsta familjemedlemmen somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0