Dagens dans outfit

Jo, nu väljs det egna kläder till dansen. Men än så länge frågar hon om det är ok. Får väl vara glad för det.

"får jag ta ett kort på dig" frågar jag.

"ok" och så stället hon sig i en pose.
"får jag se"
"nej fy, så kan jag inte se ut i håret, ta en till" säger hon och gör en titt i spegeln sen en ny pose.
"ok, den blev bättre"

"tack, nu får du byta om så du inte spiller på kläderna tills dansen i kväll"

"nej, jag spiller inte"

"jo det kan visst hända"

"ja, men då tar jag en annan tröja" säger hon med ett stort smile och gör båda tummarna upp.

"ok" säger jag och funderar lite på allt, när blev hon så stor?
När klev jag åt sidan?
Lite svårt att säga emot när hon är så artig....

Underbara busunge!

 


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Va söt hon är! Det där med kläder är ju ofta källa till ett jättebråk men hon var ju väldigt diplomatisk och klok i sitt sätt att resonera! Kul så länge det varar :)

2012-03-16 @ 17:52:14
Postat av: Maria

Hon ar saa himla haftig! gillar vi! kram

2012-03-19 @ 06:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0