Sista dagen som gräsänka..

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig när jag vinkade av maken i onsdags.

Det skulle bli jobb som vanligt med hämtning och lämning.

Men redan på onsdagen slogs planerna omkull då Lilleman blev väldigt sjuk igen och vi fick tänka om helt. Stakars liten. Men så tapper han varit ändå. Idag är han frisk som en mört och jag hör hur de leker som vanligt i bakgrunden till mitt skrammel i köket.

Idag utmanar jag lite till att meddelar vid frukosten att idag är det TV paus. Det har blivit en del i veckan då vi bott i soffan större delen med Lilleman.

Ryggen är trött nu efter all matlagning, det har blivit lite lunch och middagar nu när vi varit hemma. Men jag klagar inte.. ;) men det ska bli skönt att lämna över stafettpinnen lite.

Nu ska vi ta oss an en mysig lördag som verkar bli blåsig.. Och kanske baka en paj eller nåt enligt Smulans önskan till pappas hemkomst i kväll.

Miss you!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, fina ni! Kramar!!

2012-05-05 @ 13:51:05
URL: http://mariesvensson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0