Brunch..

Idag testade vi på Brunch på hotellet. Mycket trevligt med svärföräldrar och svägerska med familj. Efterrätten var bäst tror jag haha.
Nog funderade jag på hur vi skulle få ihop det med amning och de andra små trollen men så fint det gick. Lilltjejen var så lycklig över att få vara med.
Tyvärr har hon åkt på en liten förkylning och är hes.. Hoppas det släpper snart..... eller är tänder på gång tro?

Nu är Smulan på simskola och vi andra har intagit soffan för lite eftermiddagsmys :)


Kommentarer
Postat av: Åsa Kinnunen

Vilka härliga bilder, men jag hänger inte med, lilltjejen sitter ju själv..... fattar inget

2012-11-18 @ 16:41:45
Postat av: Ingela Mobjer

Stina har så runda goa kinder som man bara vill klämma på :)

2012-11-18 @ 19:46:36
Postat av: Ida

Ja jag vet :) hon blev stor helt plötsligt, så stadig. Nu vill hon vara med jämt :)

2012-11-18 @ 19:47:16
Postat av: Maria i Australien

Hon är så söt!!!

2012-11-22 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0