Lite tid för mig själv..

.. hör ju inte till vanligheterna men idag blev det besök hos frissan. Blev lyxigt bortskämd hos Team Harvards och fick håret klippt och stylat medans jag njöt av en kopp kaffe. Vad mer kan man önska när man känner sig lite hösttrött :)

Sen var det hem igen och dags för lunch med mamma och lillstumpan. Hon har haft korta powernaps idag, inga rutiner här inte :)

Idag berättade även Lilleman om vad han drömt inatt. Med inlevelse och med sina rullande r.
"Mamma, jag drrömde inatt! Jag drrömde att jag hade en egen iPhone"


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Va söta!! Lillstumpan har sin egen " bodyguard " ser det ut som :)
Och du är lika snygg som vanligt !

2012-11-23 @ 09:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0