Handlat julklappar..

Jo då, nästan färdig. Ja till barnen i alla fall.
Inte likt mig som annars brukar vara ute i sista stund. Har alltid julklappaångest och nästan måste köpa något i sista stund, det liksom hör till annars blir det inte jul.
Men det känns väldigt skönt. Hoppas bara det känns lika kul när julen kommer så jag inte ångrar några haha.
Fast jag har några till att knäcka så vem vet, jag springer säkert omkring lite i sista minuten i år igen.


Här hemma är det full fart i pysselhörnan, det dröjer nog inte länge tills hon gör sina egna halsdukar :)


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Jsg har inte köpt än enda en. Roligt med lite pyssel hemma. Vi får pyssla tillsammans med våra barn. Jag pärlar och du virkar.

2012-10-17 @ 21:49:11
Postat av: Ingela Mobjer

Oj oj oj.... Vad förvånad jag blir ! ( eller inte:) )
Kul att se att barn kan göra nånting annat än att sitta med en IPad eller laptop ....
Då kan jag snart lägga in en beställning hos Tova eller?

2012-10-18 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0