Lilltjejen fick sitt namn

Lilla söta du, så duktig du var. Att du skrek och blev lite irriterad i kyrkan hör väl till :)

Som du sov innan det var dags. Så ovetandes om all uppståndelse.
Men det blev en väldigt fin och lyckad tillställning. Så nöjd och tacksam för allt.

Dukning gick i ljust rosa så klart och givetvis ska man bita sig lite själv i tungan. Två dagar innan kom jag på att de söta skorna som jag snubblade över och såg på en bild när jag googlade skulle passa så fint till dukningen. Sagt och gjort och efter lite huvudbry så fick jag till en mall. Det var jätte kul att göra de två första ;) sen kanske jag kom på att det var lite tufft när nr fyrtio var klar haha.

Idag vilar vi och tar det lugnt. En liten tur till skogen blev det också med mormor som är kvar här och den turen slutade med svamplycka. Men det får jag berätta mer om i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0