Lilltjejen gästbloggar.

"Jag gillar att sova. Det händer ganska ofta faktiskt. Gärna efter lite mat och lite snack med syrran eller brorsan. Rutiner? Nej det är väl onödigt när man kan sova lite närsom. Lite eller mycket. Kan tänka mig att det är svårt för mamma och pappa att veta när men vad gör väl det när jag faktiskt sover på nätterna oavsett hur jag sover på dan. Det är inte illa eller hur? En kväll somnade jag faktiskt redan vid 18 tiden på kvällen och sov till åtta på morgonen. Ja lite mat ville jag ha så klart där i mellan men ändå.

Ikväll har jag tänkt att somna in lite senare för det blev liksom bara så. Hade så mycket att kolla på och snacka om. Jag skrattade högt till och med. Det var nåt nytt.

Mamma och pappa ser väldigt trötta ut. Tror de är förkylda men de ska nog krya på sig. De planera mitt dop. På söndag har jag hört att det ska bli så då gäller det att de är friska.

Nej, godnatt på er! Tänkte jag skulle sova lite nu, igen"


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Vad duktig du är, pluttesnuttan :) Söt som bara den är du också !

2012-09-04 @ 22:43:44
Postat av: Åsa Kinnunen

Underbara tjej, vi älskar dig !!

2012-09-05 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0