Amen träningsvärk, hej liksom..

Jo men jag visste väl om det men ändå..
Tar det aldrig slut.
Förmodligen inte.

Var på en föreläsning om träning och dess fördelar, personlig träning och målsättning.
Jag frågade om träningsvärk i hopp om att det inte skulle vara bra..
Haha. Tji fick jag. Det är inte farligt och det är absolut inte farligt, inte ens helvetisk träningsvärk.
Suck.
Bara att bita ihop, se alla fördelar och fortsätta.

För det är en sak jag vet om mig själv. Jag mår bättre av träning.

Fast det var väldigt intressant att höra vad lite träning kan göra för dig och hur många fördelar det är.
Blev otroligt motiverad över att i alla fall försöka hitta den lilla tiden jag kan få ihop till fortsätta träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0