Tulpaner, gäster och spa

Åh jag jan inte få nog.
Men tulpantiden är väl snart förbi.
Jag njuter i alla fall av dem och kommer göra till sista tulpan :)

Idag har vi röjt och städat.
Fixat, trixat och lagat mat till goda vänner här på berget.
Så mysigt och lyckat.

I morgon.
I morgon ska jag på spa.
Det låter nästan för bra för att vara sant.
Men så är det.
Jag och två tjejkompisar började spara när våra förstfödda bara var några månader.
Nu ska vi skörda frukten :)
Ska bli lite lyxigt och märkligt att åka iväg själv.
Minns inte när jag gjorde det sist.

Visst njuter jag av att ibland vara själv. Men att åka iväg utan dem är en annan sak. Jag kommer nog aldrig kunna njuta fullt ut utan mina barn, känner mig inte hel utan dem.

Men man lär väl sig.
Ska bli riktigt roligt.
Ska njuta så mycket jag kan i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0