En dag i skogen

Vi gav oss ut på en liten runda och hade lite picknick i skogen idag.
Lilltjejens första dag i svampskogen.
Riktigt mysigt och ja, vi fick nog ihop till en kvällsmacka i alls fall :)

Känner mig så glad över alla positiva reaktioner och kommentarer på FB och här över att jag var med i mitt första lopp i lördags.
Det gav mersmak!

Men energiknippe kära syster ;) ja det kanske ser så ut haha men ibland undrar jag över hur jag orkade genomföra det :)
Jag är allt annat än energiknippe just nu. Fast det klart, jag motarbetar mina trötthetskänslor hela tiden. Tänker inte ge vika :)
Jag vill vara ett energiknippe.

Nu har jag äntligen kommit igång med löpningen och det hjälper verkligen till.
Hade dock gärna sovit lite bättre än vad vi gör nu, det är lite jobbiga nätter. (Vilket vi har haft nu i några år hehe) Det går inte att komma ifrån. Lilltjejen har en period varje natt, ca en halvtimme efter jag går och lägger mig som är väldigt orolig. Hon håller på i 20 till 30 min innan hon helt somnar om igen. Det är terror för mig och den stackars insomning som jag förbrilt försöker bli bättre på..
Suck.. Ibland tar det två timmar för mig att somna efter det..

Ja ja, vi kämpar på och just löpningen tror jag har en positiv inverkan på mig och då är det dumt att sluta ;)


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Lägg dig en timme senare :) Eller så,är det kanske så att Lill-Fisen sover räv tills du lagt dig och tänker att " nu ska morsan få ! " 😉

2013-07-15 @ 20:47:23
Postat av: Syster Åsa

Du är och förblir ett mycket gott föredöme för alla "småbarnsmammor"

2013-07-15 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0