Mitt första lopp!

Vilken härlig känsla :)
Jag har sprungit mitt första lopp!
Vet inte riktigt hur det gick till men det var i går kväll med våra vänner på middag som det helt plötsligt stod klart att vi skulle efteranmäla oss till Glommenloppet idag, 5 km.

Helene peppade mig och helt plötsligt stod vi på startlinjen tillsammans.
Då fick vi även reda på att det var felmätt, loppet var 5.5 km..
Jaja, det var bara att köra på :)
Kände mig riktigt taggad.

Heja mig :) det kommer nog bli fler lopp för det här var så kul!!
Tiden blev min bästa hittills, kan det bero på att Helene sprang med och uppmuntrade mig genom hela loppet.
Haha tusen tack!


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Bra jobbat! :)

2013-07-14 @ 12:50:55
Postat av: Syster Åsa

Sicket energiknippe du är!!!

2013-07-14 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0