Ibland, när jag får energi

Då sätter jag en deg, bakar kakor och gör en god gryta med färskpotatis i ugn :)

Kan det vara för att kusin H är här.. Ja det är nog så! Skönt med lite sällskap och hjälp.
Det var igår.

Idag jag vi myst och lekt, handlat och tvättat. H har gjort spa till barnens stora glädje. Allt från ansiktsmask till fotbad. Lilleman ville också vara med så klart.

Solen har varit framme och vi har verkligen njutit av vädret.
Det verkar bli mindre av den varan till helgen, hoppas de har fel. Jag vill ha en solig midsommar :)


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Det är ju en affärsidé ! Den ena fixar spa-behandlingarna och den andra fixar maten ! Vad kostar det ? :) 😜

2013-06-19 @ 12:00:24
Postat av: Syster Åsa

AVIS!

2013-06-20 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0