Lite av varje..

Ja min söndag vill jag glömma.
Migrän från %}*$&€ som inte ville släppa taget på hela dagen. Har knappt återhämtat mig idag..

Vi har ändå haft en bra måndag.
Lilltjejen hittade min virknål och fattade grejen direkt. Upp och ner i mössan, jo men det är ju så mamma gör :)

Fikat i trädgården, jagat lilltjejen som gärna smiter ut så fort altandörren står öppen. Fort går det också :)
Sen vinkade vi av mormor på tåget som varit nere hos oss i helgen. Tusen tack för all hjälp!

Pappan har ju varit iväg.. Och ja ni kan gissa vad han hade med sig hem; till barnens jubel och lite mindre jubel hos mamman :)


Kommentarer
Postat av: Åsa Kinnunen

Längtar efter er...... <3

2013-05-08 @ 07:55:47
Postat av: Elin

Hej Ida!! Hoppas allt är fint med dig och familjen! Hör är allt bra och jag har börjat jobba igen vilket både är kul och lite konstigt! ;) fick nys om detta och även om jag förstår att du har mkt med hus och tre små knattar så tänkte jag direkt på dig! Jag kan ju inte virka tyvärr! :) stor kram från Elin Isaksson! :)
http://www.babydjungeln.se/virka-blackfisk/

2013-05-09 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0