Summa sumarum

Fredagens höjdpunkt var att springa ett lopp här stan med namn: Halloween Nightmare. 
Men jag fick tyvärr stryka mig då jag själv nu har blivit sjuk. Bihålerna :( 
Farligt att springa. 
Jag som hade laddat så. Men men. 

Försökte kurera mig under hela lördagen då barnen skulle till vänner för övernattning och jag med maken ut på dans. 
Det gick ganska bra och vi hade en mycket lyckad kväll trots lite mindre värk i bihålerna. 
 
Dagen D. 
Som idag. Söndag, bjöd på kalkonmiddag hos barnens farmor och farfar. Alltid lika gott :) 
Eftermiddagen var bokad i bowlingens tecken med vänner. Även det superlyckat, trots värk i bihålerna. 

Dagen i morgon: 
Lösa problemet med bihålerna. 
De får alldeles för stor plats i mitt liv just nu :( 


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Värk i bihålorna kan man klara sig utan ! 😖
Kalkonmiddag.... Mums !

2013-11-04 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0