Gör om, gör rätt

Ja det är väl så det brukar heta. 

Brödet var fint och gott men lite för kompakt.. Blir till att sätta ny deg i morgon. 
Gör om, gör rätt.
Kommer nog bli en hel del bröd framöver :) 

Vet ni, idag var jag och handlade mat efter yoga-passet.
Jag kan inte skaka av mig känslan av att jag alltid, på ett eller annat sätt, känner mig lurad. 
Matbutikerna lurar oss. 
Det spelar ingen roll om det är bra pris där eller här. Något annat var höjt och erbjudande hit och dit men prishöjning där och sänkning där. 
Nej, det är något lurt. Jag känner det.
Åh andra sidan. Alla ska vi överleva.
Men jag vill inte känna mig lurad. 

 
Annars då, jo jag ska vara med på en julmässa framöver. Det blir mössor, ugglor, polkagrisar och lite annat smått och gott. 

Så nu pågår polkagristillverkning på kvällarna. 





Kommentarer
Postat av: Vickan

Wow va kul! På Wapnö? Får prata mer om de på fredag😊

Svar: Nej nej i Vinberg :) Då får du komma och köpa polkagrisar :)
Ida

2013-10-02 @ 12:06:47
Postat av: Ingela Mobjer

Hur kommer man på att man ska virka polkagrisar ?? :) 😳😉

Svar: Haha ja du, mycket bra fråga?! :)
Ida

2013-10-02 @ 15:18:35
Postat av: Åsa Kinnunen

Vill ha sådana i min gran!!!!!!!!!!!!
Är så stolt över min uggla i Nyckelknippan :)
KRAM

Svar: :)
Ida

2013-10-03 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0