Är hösten här?

Nej, det får vi inte hoppas, men man skulle nästan kunna tro det.
Jag har i alla fall inte gett upp hoppet än om lite bättre väder men man kanske ändå får ställa in sig på att sommaren är slut.

Kanske dags att tänka på en mössa inför hösten?

Kika gärna runt på sidan, kanske hittar du en favorit.

         

Vuxen höst / vår mössa 200 kr            Barnmössa höst / vårmössa 150 kr


       

Eller kanske ett iPhone fodral, kika runt här på bloggen för fler exempel.


Alla virkade mössor som finns här på bloggen är beställda och jag skapar oftast utefter vad ni som kund har för önskemål. Är du intresserad?
Skicka ett Mail eller skriv en kommentar så ska jag göra vad jag kan för att uppfylla dina önskemål!



Kommentarer
Postat av: Anette Svensson

Vilka mössor, så fina!
Vill så gärna beställa en virkad mössa i naturbeige med en marinblå blomma på. Modell LITE baggy och storlek 5 år. Meddela om du har tid, pris samt om du vill ha exakt huvudmått och var isåfall jag mäter.
Trevlig helg!
Anette

2013-08-16 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0