Vad är nu "tid" för något?

Alltså, jag har nog vetat det någon gång.
Jag har det på tungan..

Det känns igen på något sätt..
Måste ha upplevt det någon gång.

Någon annan som vet?

Kom igen.

Någon?


Det finns att göra här så att säga.
Nu försöker vi att ro hem det mesta som har med planering att göra inför det stundande bröllopet.
Det är roliga bekymmer så att säga.
Och är det inte bröllopet, så är det barnen och är det inte barnen som håller oss sysselsatta så har vi huset.

Men tänk, det är snart bröllop. Kan knappt fatta att det är snart. Väldigt snart.

Alldeles för snart...
Får nog gå och kolla min "att göra lista" den har en tendens att växa för varje dag.

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej tyvärr kan inte hjälpa dig..

Tid är nåt som bara rinner iväg här med...

Och jag plasnerar inte ens nåt bröllop :-)

Vi ses snart..

Bara en vecka kvar !!!

2009-05-22 @ 09:40:54
URL: http://minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0