När bilden får tala

Vi sjunger, Smulan har valt scenkläder själv...
Kolla in min armbågsmuskel, inte visste jag att jag hade en sådan...



Och jaaaaa, ställningen skymtar utanför, vi är inte färdiga med taket än, och så är det med det.
Men det är inte långt kvar.
Jag har börjat prata om tak, jag tänker tak, jag till och med drömmer om tak. Ibland undrar jag om vi har ett liv utan takrenovering.
Men det har vi och troligtvis tar bara nästa renoveringsprojekt över när taket väl är klart.

Ny hall?? Den orange 70-talsblommiga tapeten har kanske sagt sitt... vem vet.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Den ställningen kommer ni att behöva när det ska byggas en maffig scen till den coola tjejen med dom coola scenkläderna!(Din armbågsmuskel kommer att bli dubbelt så stor när du har jobbat med det projektet, tro mig!!)

2009-10-19 @ 18:19:09
Postat av: Oskar

"Kolla in min armbågsmuskel, inte visste jag att jag hade en sådan..." Den där... Bör du kolla upp. /Oskar

2009-10-19 @ 19:15:29
Postat av: Syrran Malin

Jag jobbar med Tak....jag är skadad hela livet....så fort jag tittar på ett hus, ser jag bara taket, hur kul är det??

2009-10-19 @ 19:29:06
Postat av: Syrran Malin

Jag jobbar med Tak....jag är skadad hela livet....så fort jag tittar på ett hus, ser jag bara taket, hur kul är det??

2009-10-19 @ 19:29:37
Postat av: Pernilla

Jag håller med Oskar.. Det ser ut som en skada av nåt slag..

Typ musarm...

Du får nog ringa doktorn i morron.. Muskler.. Jag har hört att det är farligt...

2009-10-19 @ 20:19:19
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Antons mamma!

Ha ha är det mock muskeln du har fått inflammation i eller???? NU vet jag det är bulan efter swine flu vaccinationen!! :-D

2009-10-19 @ 20:30:04
Postat av: Antons mamma!

Ha ha är det mock muskeln du har fått inflammation i eller???? NU vet jag det är bulan efter swine flu vaccinationen!! :-D

2009-10-19 @ 20:30:23
Postat av: Ingela

Apropå muskler... Det måste va ett släktdrag,ni har väl sett Nisses armar,ha ha!(Jag visste väl att det var nåt fel när man skickar inlägg till din blogg Ida!Inte bara jag skickar det två gånger så nu behöver du inte skämmas Vickan att mamma på nåt vis skulle vara oteknisk!Oj vad jag fick med mycket på en gång...)

2009-10-19 @ 20:56:23
Postat av: Ida

Att ni skulle ha så roligt åt min muskel =)



Blogg.se kan vara segt ibland, varpå man kan få dubbla kommentarer, men ge icke upp.

2009-10-19 @ 21:18:48
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0